ספורט ימי בעקבה

 מחפשים לחקור טנק צבאי שקוע או מטוס מטען בים האדום? רוצים לשחות עם הצבים בכמה שוניות אלמוגים מדהימות? מה לגבי בריחה מהחורף בשייט בסירה, עם חברים ובני משפחה, תוך כדי צפייה בשקיעה? הגעתם למקום הנכון. 

אתם יכולים לבחור בין סיור בסירה, שייט בין ארוחות צהריים או ערב, צלילה ושנורקלינג ברמת מתחילים מאוד ועד להתנסות בסוג של וייק בורד או קייט סרף, משפחה, קבוצות או יחידים.

עקבה היא עיר שבה היופי וההיסטוריה פוגשים יחד את הנופש, את השמש ואת הים. מדובר במיקרוקוסמוס של כל הדברים הטובים שיש לירדן להציע למבקרים בה.
עקבה היא עיר מושלמת ליעד החופשה שלכם : מגוון אתרים מצטיינים, שירותים ומתקנים במחירים נוחים, מזג אוויר חם בכל השנה, ואנשים ידידותיים.

אטרקציות בים האדום של עקבה 

הנכס הגדול ביותר של עקבה הוא כנראה הים האדום וכל מה שהוא מציע לתיירים המבקרים בעיר ובסביבתה.
המים הצלולים של הים האדום מאפשרים למבקרים בעיר לחוות כמה מהצלילה והשנורקלינג הטובים ביותר בעולם.
בעולם התת-ימי יש כמה משוניות האלמוגים המרהיבות ביותר שבהן חיות כמות אינסופית של דגים צבעוניים. כאן תוכלו לשחות עם צבי ים ודולפינים, לחקור את הטנק הצבאי ואת תאונת המטוסים, לצלול בגן היפני.
תוכלו גם  ללמוד גלישת קייט סרפינג או לתרגל אותו בחוף הדרומי על ידי הרוח הצפונית הידועה של עמק הערבה, או אם הרוח אינה נוכחת בכלל לצאת לסיבוב בוויקבורד.

אנחנו יכולים גם לקחת אותך אם אתה מעדיף ליהנות בים האדום במקום הטוב ביותר ובאדרנלין הטוב ביותר בחוף הדרומי להגיע למפרץ טלה ביי  ול"Sea Jet Aqaba " לחוויה המטורפת ביותר בים.

מועדון Aqaba Sharks Bay Divers

אם אתם מחפשים אתגרים תת ימיים זה המקום עבורכם. בואו לחקור טנק צבאי שקוע או מטוס מטען בים האדום. שחייה עם הצבים בכמה שוניות אלמוגים
תוכלו למצוא את המועדון במרכז עקבה בירדן. אנחנו צוות של צוללנים צעירים מקצועיים ונלהבים שידאגו שתחוו את כל מה שיש לצלילה בעקבה להציע בצורה בטוחה ומהנה.

בואו ובחרו את האטרקציה המתאימה לכם ביותר: סיור בסירה, שייט צהריים או ערב, צלילה חשוב לדעת שהמועדון הוא PADI 5 כוכבים ושנורקלים. ממתחילים ועד מנוסים, תוכלו ליהנות גם משייט משפחתי, קבוצות או יחידים. צלילות יום וצלילות לילה בים סוף. לפרטים

גלישת סייף ב H&S Water Sports

עבור גלישת עפיפונים העונה הסוערת העיקרית היא אפריל – אוקטובר, אולם יש  רוח כל השנה. אנחנו ממוקמים במפרץ טאלה, ה'חוף הדרומי' של עקבה.

ספוט העפיפונים שלנו הוא נקודת מים עמוקים עם הרבה מקום לעפיפון.
נהדר לגולשים מתחילים ומתקדמים מכיוון שאתה יכולים להתרכז בלימוד עפיפון או לתרגל מיומנויות חדשות ללא המוני עפיפונים מסביבך.
לימים עם רוח נמוכה, המקום שלנו מצוין לגלישה. המים מתאימים לעוצמת הרוח.

H&S Water Sports הינה חברת ספורט מים מתפתחת בים האדום עם מגוון רחב של פעילויות ימיות, כל מה שקשור לרוח, ומים.

המרכז ש ממוקם על חוף הים מול Tala Bay Beach Club בעקבה, ירדן. יש  בו את כל מה שצריך ליום מדהים בתוך המים.לפרטים

צלילה בעקבה

ספורט ימי