חיי לילה בעקבה

מתכננים טיול לעקבה בירדן? אתם בוודאי תשמחו לגלות שבשנים האחרונות העיר התפתחה מאוד והיא מציעה בין השאר תרבות חיי לילה מפוארת,  ( מסיבות עם תקליטנים ), ברים ומסעדות בנוסף למגוון  האטרקציות והפעילויות הרבות שתוכלו לעשות בה.

חופשה בעקבה
עקבה שופעת אטרקציות לכל המשפחה, לצעירים וזוגות.מדובר בעיר הנמל היחידה של ירדן הממוקמת בגבול הדרומי של מדינת ישראל עם העיר אילת.

למעשה, העיר מהווה את פריזמה  של ירדן לעבר הים האדום. בשנים האחרונות העיר נמצאת בתהליך התפתחות מואץ עובדה ששיפרה את התשתית התיירותית של העיר ואת הפעילות שהיא מציעה לתיירים והמבקרים בה. העיר חווה גידול מתמיד בתיירות הנכנסת אליה  דרך החופים היפים שלה והאוכל המקומי השופע. העיר היא דוגמה מצוינת לשילוב בין המחשבה המודרנית לבין תרבויות ומסורות הישנה שלה. 

חיי לילה בעיר עקבה

בעקבה יש מגוון ברים  המציעים למבקרים והתיירים שלה את מיטב המשקאות ומסיבות שיגרמו לכם הנאה אופטימלית

חיי הלילה של עקבה צברו פופולריות רבה בגלל פתיחת בתי קפה וברים רבים ברחבי העיר המאפשרים לאנשים לבלות לילה מדהים ונפלא.

ברים ומועדוני לילה בעקבה

The Neptune Bar בר מסעדה בעקבה

אחד מברי הלילה הטובים ביותר בעקבה המציע למבקרים בו את מיטב המשקאות של העיר בשילוב מרפסת מכוסה חול לבן עדין. המקום מרוהט כולו מעץ   ממוקם ליד המרינה של "מועדון היאכטות המלכותי"  ומספק מקום נעים ונוח שתוכלו ליהנות מהמשקה שלכם עם חבריכם או בני משפחתכם..

הבאפלו בר

באפלו מסעדה ובר מדהים מהווה את אחד ממועדוני הלילה הטובים ביותר בעקבה. המקום מפורסם בשילוב הטוב ביותר של בירה טרייה יחד עם כנפי עוף פריכות חריפות. המקום מלא באוהדי כדורגל במהלך משחקי גביע העולם. הבר מפורסם גם באירוח מגוון משחקים ופעילויות מהנות אחרות מושכות את בני הנוער. אז אם אתה מבולבל לגבי מה לעשות בעקבה בלילה, זה המקום הטוב ביותר שאתה רוצה להיות.

Diwan The View

ממוקם בקומה השביעית, Diwan The View Rooftop Lounge משקיף על הנופים המרהיבים של מפרץ עקבה וכולל מבחר רחב של מנות מקומיות ובינלאומיות וקוקטיילים.וגם תיהנו מהופעות  מהבידור חיות .

בר מסעדה סוזנה בדרום עקבה , בטלה ביי

בר-מסעדה Suzana הוא אחד הברים הבודדים המעניקים לכם נוף לים בעקבה. הבר מספק מקומות ישיבה יפים לאורך החוף והופך את המקום למקום הטוב ביותר ליהנות מהמשקה שלכם. המקום מספק את האוכל והמשקאות האיכותיים ביותר עם מוזיקה מדהימה שתעזור לכם ליהנות מהים והמשקאות שלכם. האווירה כאן קרירה ורגועה שעוזרת לכם ליהנות עם החברים והמשפחה שלכם.

הלילה שלך לעולם לא יגיע לסיומו כשאתה הולך לחגוג במועדוני הלילה המטורפים האלה  בעקבה. המקומות המדהימים האלה יענו לכם את החוויה הטובה ביותר של חיי הלילה של עקבה. ברים אלה יספקו לכם את האוכל והמשקאות הטובים ביותר ויגרמו לכם לחריץ ולנער לאורך כל הלילה. אז תפסיקו לחשוב תתכננו את הטיול שלכם לירדן בחופשה הבאה שלכם.

אודות Exclusive Holidays

אהרון לורן לוי, מייסד  "Exclusive Holidays" במלון יו-קורל ביץ' אילת מרשת מלונות פתאל, מאז שנת 2012.

החברה בעלת התמחות וניסיון רב בניהול חופשות וטיולים בירדן מאז פתיחת הגבול בין אילת ועקבה החל משנת- 1994.

חלק מפעילות החברה הינה כפעילות חברתית המוקדשת כולה לטובת קידום השלום בין ירדן לישראל.

החברה בעלת התמחות  בבניית תוכנית חופשות  ונופשים, סיורים וטיולים בירדן לאוכלוסיה הצעירה והן לאוכלוסיית המבוגרים.

Exclusive Holidays תדאג עבורכם לכל פרט ופרט בטיולים וחופשות של פרטיים וחברות. החל מהזמנת חדרים במלונות ועד לגיבוש הקונספט החוויתי, אטרקציות בטיולים ובחופשות.